...POČETNA ...NAZAD

Izložba

Rat i plakat 1914-1918

realizuje se u okviru Programa obeležavanja stogodišnjice Prvog svetskog rata pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije.

6. novembar 2014 - 28. februar 2015. godine

Svečano otvaranje i koktel: četvrtak, 6. novembar 2014. u 19:00 časova

Autor izložbe: Vladimir Čeh

Kustos izložbe: Slobodan Jovanović

Dizajner vizuelnog identiteta izložbe: Slavimir Stojanović

Organizatori: Institut za istoriju oglašavanja i Muzej primenjene umetnosti pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i informaisanja Republike Srbije.

Prateći program izložbe Rat i plakat 1914-1918

Subota, 21. februar 2015. od 11 do 17 časova

Stručni skup

Deset na jednu!

U Muzeju primenjene umetnosti, kao završnica izložbe „Rat i plakat 1914-1918“, u subotu, 21. 02. 2015. od 11 do 17 časova biće održan Stručni skup na kome će stručnjaci različitih profila – od kustosa, psihologa preko istoričara, filologa, dizajnera, zaključno sa autorom izložbe pokušati da osvetle ovu veliku temu iz različitih uglova.

Dobro došli!


Ovde možete preuzeti pozivnicu u PDF formatu.

sreda, 26. novembar 2014. u 19 časova

Poštovani,

UEPS - Udruženje za tržišne komunikacije Srbije poziva Vas na predavanje Vitomira Jevremovića, vlasnika i osnivača kompanije Digital Mind:

„Internet smena generacija: digitalna potraga za novim potrošačem“

koje će biti održano u Muzeju primenjene umetnosti, Galerija Žad (suteren), Vuka Karadžića 18

u sredu, 26. novembra 2014. u 19 časova.

O PREDAVANJU:

Pre svega nekoliko godina nismo znali šta su društvene mreže. Facebook je za mnoge bio strana reč nepoznatog značenja. Mobilni telefoni su imali tipke, a satovi digitronci su davno izašli iz mode.

Sada odjednom televiziju gledamo na mobilnim telefonima. Bitnije nam je šta se dešava na facebooku nego na ulici. Slikamo se više puta dnevno, često sami, neki i u kupatilu, a satovi prete da nam postanu novi najbolji digitalni prijatelji.

Kako su sve ove tehnologije samo novi prozori u digitalni svet, postavlja se pitanje: gde potrošač danas gleda? Da li gleda u ekran telefona, digitalni bilbord, youtube klip ili možda koristi neke digitalije za koje retko ko i zna? Krenuli ste u lov na digitalnog potrošača, kako da znate šta vam sve treba da bi ga ulovili?

O PREDAVAČU:

Vitomir Jevremović, vlasnik i osnivač kompanije Digital Mind Učestvovao je na realizaciji brojnih projekata u oblasti produkcije digitalnih sadržaja kako u kulturi, tako i u video i software-skoj industriji. Autor je projekata kao što su Interaktivna rekonstrukcija Beograda iz XV veka (2004), Virtuelnog muzeja Zorana Đinđića (2011), 3D Interaktivne rekonstrukcije Gamzigrada (2007), 3D Interaktivnog prikaza beogradske mumije (2008). Bio je direktor produkcije na EU finansiranom projektu Kikindski mamut, gde je vodio projekat kreiranja prvog 3D animiranog filma o kikindskom mamutu i otvaranje prvog 3D bioskopa u Srbiji u kikindskom muzeju 2006. godine. Tokom karijere bavio se i produkcijom video igara, poznat po kreiranju jednog od najvernijih simulacija flipera - SlamIt Pinball (2009). Kao direktor digitalnog sektora u jednoj od naših najvećih marketinških agencija Communis DDB, uvodio je klijente u nove forme digitalne komunikacije. Dobitnik brojnih priznanja za doprinos razvoju digitalnih tehnologija.

Od 2011. Godine, osnovao je kompaniju Digital Mind koja se bavi produkcijom digitalnih sadržaja i interaktivnih instalacija u sferi digitalne komunikacije.

Srdačan pozdrav,
Vaš UEPS

Organizatori: Institut za istoriju oglašavanja i Muzej primenjene umetnosti pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i informaisanja Republike Srbije.